Forum www.rzeznik40k.fora.pl Strona Główna www.rzeznik40k.fora.pl
klub bitewniakowy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kampania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rzeznik40k.fora.pl Strona Główna -> Forum Klubu Rzeźnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rilian
rzeźnik akolita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:17, 24 Lis 2008    Temat postu:

mysle, ze musialbym pogadac z Bernim jak on to widzi. Ja planowalem, ze command squad uczy sie razem z bohaterem, ale trzeba by to skonfrontowac z codexami innych armii, czy nie bedzie to prowadzic do jakis za duzych przegiec (szczerze mowiac mam glownie na mysli Twoja armie, bo to u Ciebie Ci goscie to i tak juz wymiatacze w tych pancerzach, nie to co w gwardii, gdzie jest to 5 zwyklych gwardzistow). Jest to rowniez odrobine niesprawiedliwe, bo nie wszystkie armie maaj takie druzyny, co by znaczylo, ze my dostajemy darmowe expy dla druzyny, a necroni na ten przyklad nie.

Co do h&r (jesli dobrze rozumiem ma to byc hit&run), to nie luc sie, twoj command squad nie nauczy sie takiej umiejetnosci, bo stworzylbys jednostke, ktora w pojedynke rozbija cale armie, a przeciez mamy grac na male punkty dla zabawy. To generalna uwaga, zebyscie nie wymyslali nie wiadomo czego, bo Berni i tak na to nie pozwoli;p

Qubusus: w wiekszosci twoje uwagi sa jak najbardziej sluszne, gdyby nie to, ze wiekszosc twoich propozycji juz zostalo wczesniej przyjete, zanim je zaproponowales:P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BernHARD
Master Rzeźnik



Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:34, 24 Lis 2008    Temat postu:

bosforus napisał:
Takie pytanie jak ma sie exp indepa do np comand squadu.
Troche nie fajnie jezeli indep nauczy sie H&R a kolesie ze skladu nie.

I jeszcze ich transport (np. Land Raider) też by się nauczył Hit & Run. Tylko indep dostaje doświadczenie, command squad nie, bo nagle zrobisz sobie (np. w marinsach) 10 typa którzy zdobędą wszystkie zdolności Cool.
Ewentualnie możemy zrobić tak, że czempion z command squadu dostanie tą zdolność. Jeżeli wylosujesz hit and runa, to dołączysz indepa do oddziału, który ma hit and runa. Jeżeli nie masz takiego oddziału to sory Batory, life is a bitch and than you die Laughing

Mam dla Ciebie radę: po prostu nie wylosuj H&R i nie ma problemu Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BernHARD dnia Pon 0:35, 24 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rilian
rzeźnik akolita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:51, 24 Lis 2008    Temat postu:

Mapa gotowa. Jesli Wam sie spieszy z wyborem planety, to mozecie podawac liczby od 1 do 8, tak, zeby nie powtarzaly sie po poprzedniku. ja, jako, ze znam mape, dostane ta planete, ktora zostanie.

Jak wszyscy wybiora, to wkleje mape na forum, a narazie podam tylko dane planety, ktora wybralisci na PW, jelsi chcecie.

...mysle, ze mile widziane bedzie tlo fabularne waszej armii, czy cos, zeby klimacik wprowadzic, wiec to tez mozecie przemyslec. Moze jak bedziemy ladnie wymyslac, to Berni nagrodzi kogos jakims punkcikiem prestizu, ktory moze sie przydac w trakcie trwania kampanii. (ja jako pomyslodawca, jesli nie chcecie zeby taki system byl rezygnuje z ewentualnej nagrody, bo i tak zamierzam cos fajnego wymyslec)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Necroremiasz
okrawacz zwłok



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk, katakumby Wrzeszcza

PostWysłany: Pon 22:01, 24 Lis 2008    Temat postu:

ja poproszę numer 7 i dane tej planety Smile

A historyjki to pisać na forum, tak?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Necroremiasz dnia Pon 22:03, 24 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bosforus
uczeń rzeźnika



Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sopot

PostWysłany: Wto 0:18, 25 Lis 2008    Temat postu:

5 to taka fajan liczba zupelnie jak stat pulsa
S5 AP5 Zasieg 6x5=30
Very Happy
No i oczywiscie dane planety i takie tam Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bosforus dnia Wto 0:31, 25 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bosforus
uczeń rzeźnika



Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sopot

PostWysłany: Wto 0:31, 25 Lis 2008    Temat postu:

A co do skill i wymiatania no moze faktycznie mam kolesi w zbrojach ale pomysl o coman squadzie na bikach albo o brood lordzie,jeszcz gwardzia tez nie jest tak bez szans ze power weponkami.Dalej zalezy czy faktycznie benda skile tego typu.czy bedzie mozna wymieniac sprzent albo rodzaj uzbrojenia jezeli bedzie sie miescil w limicie punktowym?
Było by fajnie zobaczyc tabelke ze skilami/bonusami zeby sie zorientowac.
A Berni czy planujesz jakies artefakty albo cos w tym stylu ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rilian
rzeźnik akolita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 1:14, 25 Lis 2008    Temat postu:

Nie ma sie co spieszyc z tym doswiadczeniem, bo najpierw trzeba je zdobyc, zeby moc je wydac na jakies umiejetnosci. Najpewniej bedzie ono w pewnej mierze losowe, tak, jak w mordheimie. Najpierw rzut na tabelke i ewentualnie cos do wyboru, a dopiero jak wylosujesz skilla, to bedzie mozna go sobie wybrac z listy. Mysle, ze beda dostepne rowniez te mocniejsze skille, ale niewiele i jak napisal juz Berni tylko dla indepow, wiec nie bedzie to ekstra wymiatanie.

Co do wymiany sprzetu, to przypuszczam, ze bedzie mozna go wymieniac, ale wydajac na niego punkty, tak jakby sie kupowalo nowy, nic darmo. Chodzi o to, zeby dopuscic dowolnosc i dac Wam (i mnie) frajde z wprowadzania zmian, ale nie moga byc za darmo, bo nikt sie nie polapie gdzie, kto w co jest uzbrojony. Jesli chcesz powyprobowywac rozne warianty, to bedziesz prowadzil kilka armii jednoczesnie i tworzyl nowe.

Sa przewidziane artefakty i rozne kosmiczne heretyckie wynalazki. Bedzie ich nawet kilka rodzajow. Jedne beda dzialaly na mapie, pozwalaly na przyklad przesylac szybciej armie miedzy planetami i takie tam i beda takie, ktore beda mialy wplyw na bitwy na powierzchniach planet. Przewidujemy, ze w tym systemie planetarnym sa rowniez niezamieszkale i niezbadane planety, na korych moga kryc sie przerozne starozytne wynalazki. (pewnie beda to scenariusze do rozegrania na niewielkie punkty z bernim)

Co do historyjek, to trzeba jeszcze poczekac na wypowiedz Berniego, czy faktycznie beda nagradzane w jakis sposob. Ja wkleilem swoja na zachete, no i dlatego, ze licze na Wasze komentarze, moze sie czegos naucze w ten sposob:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Necroremiasz
okrawacz zwłok



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk, katakumby Wrzeszcza

PostWysłany: Śro 20:39, 26 Lis 2008    Temat postu:

Czy w tą niedzielę zaczynamy, w rzeźniku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rilian
rzeźnik akolita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:00, 26 Lis 2008    Temat postu:

mam nadzieje, choc jestescie jedyni z Bosforusem, ktorzy wybrali planety i wogole wyrazaja na forum jakakolwiek chec gry. Mnie bycmoze znowu nie bedzie, bo ta czesc roku to festiwal rodinnych imprez, a moja rodzina upatrzyla sobie niedziele na najzajebistszy dzien, ktory w sam raz mozna wszystkim odebrac i kazac im siedziec grzecznie przy stole patrzac w talerz przez 5 godzin.
Tak czy inaczej mapa jest gotowa, Berni zna zasady, napewno je roztlumaczy i bedzie mozna wykonac pierwszy ruch, a moze i nastepny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lord masło
żarłok



Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Czw 17:18, 27 Lis 2008    Temat postu:

Czas trochę namieszać!
Też mam wybraną planetę (i tu zagwostka wszystkich chwyta kim jestem Razz) wysłałem do berniego,
A co do dyskusji odnośnie tyrków to może poprostu synapsy dostają expa - wkońcu to one kierują całą tą bezrozumną masom


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rilian
rzeźnik akolita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:05, 27 Lis 2008    Temat postu:

Witamy na forum Lordzie Masło. Ty grasz tyrkami?a numer napisz mi, bo w koncu nie wyslalem jeszcze mapy Berniemui tylko ja znam dane wszystkich planet >Smile

mam od razu pytanie do reszty graczy. moge niektore armie wystawiac jako armoured company? To niby po prostu inna kompania z tej samej armii, ale oficjalnie to osobna rozpiska z osobnego codexu. Dlatego zwracam sie z pytaniem do Was, moich przeciwnikow.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rilian dnia Czw 19:08, 27 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lord masło
żarłok



Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Czw 19:15, 27 Lis 2008    Temat postu:

Nie nie tyrkami tylko wręcz przeciwnie (Ultramarines) ale te synapsy poprostu są według mnie logiczne
a wybrałem sobie numerek chyba 3


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lord masło dnia Czw 19:15, 27 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rilian
rzeźnik akolita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:21, 27 Lis 2008    Temat postu:

pewnie masz racje z tymi synapsami, ale nie musimy sie tym przejmowac, bo z tego, co mi wiadomo, to tyranidzi nie wykazuja zadnych ruchow wskazujacych na ich zorganizowana dzialalnosc w tym ukladzie planetarnym (nikt nimi nie gra;p)

Gwardia Imperialna wita braci w wierze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rilian
rzeźnik akolita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:37, 27 Lis 2008    Temat postu:

Dobra. przydalaby sie jakas mala pomoc. Na poczatku kazdej tury kazdy bedzie sprawdzal, czy nie zdazylo sie cos nadzwyczajnego w jego imperium. Pisze tabele z mozliwosciami i brakuje mi kilku pozycji. moze jakies propozycje?

oto tabela w terazniejszym ksztalcie:

Zdarzenia losowe:

1-4 nic się nie dzieje. 5-6 rzut na tabele.

10- Nieoczekiwane opóźnienie: w najbliższej bitwie twoje rezerwy wchodzą na 5+ (w 3 rundzie na 4+ itd.)
11- Bunt na planecie: tracisz kontrolę nad losową planetą (nie stolicą)
12- Fala strajków: losowa planeta nie generuje żadnego przychodu w tej rundzie
13- Błąd w dowództwie: na początku bitwy w tej rundzie przeciwnik może przed rozpoczęciem (po rzucie na przejęcie inicjatywy) przesunąć dowolną twoją jednostkę o 12” w dowolnym kierunku (nie do impassable terrain)
14- Sabotaż: tracisz wszystkie niewykorzystane z poprzednich tur punkty T
15- Wroga propaganda: w tej rundzie nie dostajesz żadnych punktów L
16- Zagubieni: w najbliższej bitwie losowa jednostka nie bierze udziału (nie liczą się jak zabici; przeciwnik nie dostaje za nich punktów i nie muszą rzucać na tabele strat)
17- Kosmiczni piraci: w tej rundzie losowa armia nie może się poruszyć
18- Błąd zwiadu: po rozstawieniu w najbliższej bitwie przeciwnik ma darmowy strzał w jednostkę w infiltracji swoją najbliższą drużyną (tak, jakby drużyna miała motion detector)
19- Złe rozpoznanie terenu: przeciwnik wystawia infiltracje przed Tobą w najbliższej bitwie.
20- Problemy logistyczne: losowa jednostka wchodzi na plansze z rezerw, we własnej strefie wystawienia.
21- Błędne mapy: przeciwnik niezależnie od rzutu może wybrać strefę wystawienia.
22- Nienawiść wodza: w najbliższej bitwie za głowę twojego generała wyznaczona została nagroda przez dowództwo; za zniszczenie generała i jego drużyny dowódczej przeciwnik dostanie punkt prestiżu
23- Braki paliwa: w tej rundzie nie możesz budować pojazdów.
24- Katastrofa fabryki: na losowej planecie produkcja T spada o jeden na stałe
25- Plaga: na losowej planecie na jedną rundę spada produkcja L
26- Nieudaczny gubernator: na losowej planecie w tej rundzie dostajesz tylko ½ pkt.
27- Samozwańczy dowódca: losowa armia w tej rundzie porusza się w losowym kierunku
28- Zamach: losowy independent character musi rzucić na tabelę obrażeń
29- Terroryści: na losowej planecie zniszczone zostaje losowe ulepszenie
30- Nieszczęśliwa godzina: rzucasz dwukrotnie na tabelę, odejmując 10 od wyniku rzutu
31- Awaria nadajników: przez jedną turę nie możesz poruszać armiami zwiadowczymi
32- Niechlubny czyn: tracisz punkt prestiżu, jeśli przegrasz najbliższą bitwę
33- Wieki ciemne: w tej rundzie nie możesz budować żadnych ulepszeń na planetach, ani technologii
34- Pozytywna propaganda: na losowej planecie dostajesz podwójne L
35- cud gospodarczy: na losowej planecie dostajesz podwójny dochód
36- Nowe kontakty handlowe: w tej rundzie na losowej planecie dostajesz podwójnie pkt.
37- Zryw patriotyzmu: jedna, darmowa jednostka z troops (do 150pkt, razem z ulepszeniami)
38- Raport zdrajcy: możesz podejrzeć rozpiskę dowolnej armii na planecie sąsiadującej z twoją
39- Wsparcie z powietrza: w najbliższej bitwie o rundę na 5+ możesz ostrzelać dowolny punkt na planszy działem okrętowym z orbity: S8 AP3 Ordnance/blast. Celem nie musi być figurka, nie odejmujesz BS od scatera
40- Fart: jedna figurka po najbliższej bitwie ma przerzut na tabelę obrażeń
41- Dobra lekcja: po najbliższej bitwie dowolny independent character dostaje dodatkowy pkt. Doświadczenia
42- Narodziny bohatera: dowolna figurka w kwestii doświadczenia liczy się jak independent character (i tylko w tej kwestii)
43- Cud naukowy: jedno, darmowe ulepszenie na dowolnej planecie, lub jedna technologia
44- Odkrycie złoża surowców: na losowej planecie na stałe wzrasta produkcja T o 1
45- Inicjatywa społeczna: na losowej planecie darmowe ulepszenie o najniższym koszcie z dostępnych
46- Kosmiczna imigracja: na losowej planecie na stałe wzrasta liczba generowanych pkt. L
47- Szczęście: rzucasz dwukrotnie, dodając 10 do wyniku rzutu
48-Walka o niepodległość: na losowej planecie przeciwnika staczasz bitwę, scenariusz (wymyśla MG). Jeśli wygrasz, przeciwnik traci kontrolę nad planetą (Ty jej nie zyskujesz) Scenariusz może być rozegrany przez MG
49- Legenda: w najbliższej bitwie twoje oddziały maja +1 Ld (do max 10)
50- Gest lojalności: losowa planeta, niezajęta przez nikogo, lub zajęta przez twoja armie zwiadowczą w sąsiedztwie z twoją planetą przechodzi pod twoją kontrolę
51- Głos z niebios: w najbliższej bitwie masz K3 przerzuty na dowolne rzuty
52- Przychylny dowódca: jeśli wygrasz najbliższą bitwę dostaniesz dodatkowy punkt prestiżu
53- Zaginiona cywilizacja: najbliższa bitwę możesz rozegrać wystawiając zamiast swojej armii armię z dowolnego codexu (który uda Ci się od kogoś pożyczyć) za 800 pkt. Po bitwie armia przestaje istnieć. Jeśli zdobyłeś jakaś planetę, możesz przesunąć na nią w tej samej rundzie swoje wojsko, jeśli straciłeś, twoje wojsko się wycofuje normalnie.
54- Oferta: możesz wykupić za pkt. Do którejś ze swoich armii dowolnego zabójcę (z codexu sisterek, czy jak to tam się robi;p)
55- Mistrzowska logistyka: dowolna armia w tej rundzie może wykonać dwa ruchy (nie może w tym czasie walczyć)
56- Zdolny sabotażysta: możesz zniszczyć dowolne ulepszenie planety na planszy
57- Odkrycie: scenariusz, tak jak na niezamieszkałej planecie (wg. Pomysłu Berniego)
58- Przychylność dzikich ludów: darmowa armia zwiadowcza do 200pkt.
59- Usługi najemników: w najbliższej bitwie możesz wystawić za darmo dowolną drużynę z troops z dowolnego codexu do 120pkt.
60- Legendarny bohater: w najbliższej bitwie dowolna figurka w armii może raz na rundę powtórzyć rzut (lub kazać przeciwnikowi powtórzyć rzut na efekt w wypadku pojazdu)
61- Dodatkowe szkolenie: dowolna jednostka dostaje zasadę 'scout'
62- Stare pole bitwy: w najbliższej bitwie możesz wystawić za darmo bunkry do 150pkt w sumie
63- Umocnione pozycje: w najbliższej bitwie K3 jednostki mają +1 do covera, o ile nie opuszczą pozycji zajmowanych na początku bitwy. Do opuszczonych pozycji nie można wrócić
64- Manewr oskrzydlający: w najbliższej bitwie masz przerzut na rzut z której krawędzi stołu wychodzą jednostki w outflanku. Dodatkowo przy wyniku 6 mogą wyjść z krawędzi przeciwnika
65- Lecznicze źródło: po najbliższej bitwie twoje jednostki mają invulnerable save 5+ na rzuty na tabelę strat
66- Wyzwoliciele: Jeśli wygrasz najbliższą bitwę, możesz wcielić do armii za darmo jednostkę troops do 150pkt.
67- System tuneli podziemnych: w najbliższej bitwie K3 twoje jednostki mogą zaatakować z wykorzystaniem zasady deep strike, nawet, jeśli normalnie nie mają takiej możliwości
68- Niespotykane męstwo: w najbliższej bitwie możesz przerzucić każdy test na Ld (nie w wypadku zasady psioników)
69- Znalazłeś amulet starożytnych. Amulet można rpzydzielić dowolnemu indepowi. Rzuć K6: 1- Amulet daje inv 3+; 2- Amulet pozwala zignorować jedną ranę w bitwie (równierz instant death lub każde inne świństwo, ktorego normalnie nie można zignorować) 3- Amulet pozwala powtarzać rzuty na trafienie w strzelaniu; 4- Amulet pozwala powtarzać raz na rundę rzut na save (tylko zwykly, nie inv); 5- Amulet daje w walce zasade killing blow (przy rzuceniu 6 na zranienie atak liczy się jakby zadawał instant death); 6- Amulet daje odporność na instant death


jak widzicie brakuje kilku pozycji, a mnie sie juz nie chce. Od razu poprosze o opinie na temat pozostalych punktow. Dla informacji poza jednostakmi za punkty bedzie mozna budowac ulepszenia na planetach (np. bunkry, lub/i fabryki zwiekszajace dochod) oraz ulepszenia dotyczace calosci swoich armii, tzw. technologie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rilian dnia Czw 23:12, 04 Gru 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Necroremiasz
okrawacz zwłok



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk, katakumby Wrzeszcza

PostWysłany: Czw 21:07, 27 Lis 2008    Temat postu:

48-Walka o niepodległość: na losowej planecie przeciwnika staczasz bitwę, scenariusz (wymyśla MG). Jeśli wygrasz, przeciwnik traci kontrolę nad planetą (Ty jej nie zyskujesz) Scenariusz może być rozegrany przez MG

Czy, jak np. bosforus będzie mial zajętą planetę i mu to zrobię, to jaką armią gram? Tau, IG?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rzeznik40k.fora.pl Strona Główna -> Forum Klubu Rzeźnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin