![Forum www.rzeznik40k.fora.pl Strona Główna](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/logo_phpBB.gif) |
www.rzeznik40k.fora.pl klub bitewniakowy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BernHARD
Master Rzeźnik
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:57, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
przerabiać z bitsów + carnifexy. podobno keczup ma świetny pomysł na to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rilian
rzeźnik akolita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:18, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
a to jakies dobre jest? w sensie ten trygon...;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SHOGUN_YAMATO
goniec
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:02, 15 Sty 2010 Temat postu: :) |
|
|
Trygon będzie stał ok 150 PLN, w funtach jest tyle co Tyrant. Kasa to nie problem. Ja już jednego zamówiłem i na razie starczy. Zamierzam bardziej grać na Tervigonach (3d6 Termagauntów na turę robią, dublet to kończy, mają moc dającą Feel no pain jednej dowolnej jednostce w 12") i Termagauntach.
A co to potrafi:
Trygon
WS BS S T W I A Ld Sv
5 3 6 6 6 4 6 8 3+
Unit Composition: 1 Trygon
Unit Type: Monstrous Creature
War Gear: Bio-electric pulse; Bonded exoskeleton; Scything talons (two sets)
Jak wrócę do domu to wypiszę dokładnie jego broń strzelecką. Koszt w granicach 240 pkt (Alpha z synapsą i lepszym strzelaniem za 280 chyba jest).
Ma deep strike, robi tunel - jeden oddział na turę nie będący MC może przez niego wejść jako rezerwa z normalnymi ograniczeniami deep strike'a, nie rozbija się o przeciwnika, ma normalne ograniczenia dotyczące deep strike'a.
Mawlok to prawie to samo ale bez strzelania za to jak się wykopuje to kładziesz placka i zadaje jakieś chore obrażenia wszystkiemu co pod nim jest. Potem może się znowu zakopać i wykopać. Łącznie 3 razy na bitwę - każdy z manewrów co drugą turę i bez rzutów na rezerwy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bosforus
uczeń rzeźnika
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sopot
|
Wysłany: Pią 21:39, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
co do sv to jest zabroniony TYLKO 2+ a to ,że masz 3+ inv to juz specyfikacja modelu zasady jasno okreslaja BEZ W3+ i Sv2+
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SHOGUN_YAMATO
goniec
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 0:11, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Mhm... to już jest coś bo jest synapsa, jest jak zapanować na gauntami.
Co do strzelania Trygona - 12" S5 AP5 Assault 6, Alpha 18" S5 AP5 Assault 12. Te modele mają też fleet.
Mawloc - wykopywanie się, large blast i każdy model dostaje hita z S6 AP2 a pojazdy zawsze w dupsko. Ten model ma hit and run.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SHOGUN_YAMATO dnia Sob 0:12, 16 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rilian
rzeźnik akolita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:08, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
jak to mowia, dupy nie urywa. Drogie to jak na swoja skutecznosc moim zdaniem.. Nie ma co peakac, da sie latwo ustrzelic:P
jak dla mnie wszystko co ma AP2 (poza melta) jest overkillem w wypadku mojej armii;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krissw
goniec
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 13:48, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
mawlocka nie ustrzelisz ponieważ pojawiac się będzie bezpośrednio pod twoimi pojazdami i piechotą.
I bynajmniej nie będzie rzucał na tabelki nieudanego deep strike'a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rilian
rzeźnik akolita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:41, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
no nie bedzie rzucac na tabelke, ale bedzie scatterowac jesli dobrze rozumiem. Pojazdom tak bardzo nie robi, bo to po pierwsze musi byc hit, bo inaczej z polowa sily, po drugie to pojedyncze trafienie, wiec bardzo duzo zalezy od rzutu na efekt (jedynki wypadaja nadzwyczaj czzesto;p).
jesli dobrze rozumiem, to po wykopaniu sie nie jest w walce z oddzialem, wiec spokojnie moge go ustrzelic (jest w sam raz na odleglosc rapida, melt i wszelkiego imperialnego zla o malym zasiegu;p)
Jak na 3 strzaly na bitwe z sila 6 to jest mega droga zabawka. Gwardia ma takie rzeczy taniej i lepsze (colossus;))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bosforus
uczeń rzeźnika
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sopot
|
Wysłany: Nie 23:19, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Po trzecie NIE MOZNA USTAWIC MODELU NA INNYM LUB CAL OD NIEGO
jak postawisz potem scaterujesz:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krissw
goniec
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 23:51, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
w przypadku mawloka ustawiasz dużego blasta w miejscu gdzie wyscaterował i odsuwasz wszystko co na nim stoi poza marker, przy czym wszystko co przesuwasz otrzymuje trafienia w tym pojazdy na tylny pancerz zsiłą 6 AP 2, jesli czegoś nie można odunąć to jest automatycznie zniszczone. czyli jak widac możesz się mawlociem wystawić jakoby na innym modelu
jak dobrze go ustawisz to może zadać i 20 hitów na raz, wystarczy mieć trochę szczęścia i wcelować w środek zgrupowania oddziałów przeciwnika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krissw dnia Nie 23:55, 17 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rilian
rzeźnik akolita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:22, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
krissw napisał: | jak dobrze go ustawisz to może zadać i 20 hitów na raz, wystarczy mieć trochę szczęścia i wcelować w środek zgrupowania oddziałów przeciwnika |
jak z kazdej broni uzywajacej placka. Niestety to tylko teoria, w praktyce raczej rzadko udaje Ci sie zranic chocby 10 figurek, zwlaszcza, jesli przciwnik wie, ze masz taki placek. Normalna bron o wiekszej sile i podobnym dzialaniu strzela 6 razy na gre i jest trudniejsza do zniszczenia (chocby zwykly leman, albo vindyk). Moim zdaniem cos takiego jest za drogie jak na swoja skutecznosc, czulbym sie pokrzywdzony na Waszym miejscu, a nie podbudowany taka jednostka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|