|
www.rzeznik40k.fora.pl klub bitewniakowy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BernHARD
Master Rzeźnik
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:00, 23 Lut 2010 Temat postu: Turniej WH40k, 21.03.2010: Pre-Wojna Swiatów 2 |
|
|
Stowarzyszenie Miłośników Gier Strategicznych SPIDER oraz Klub Gier Bitewnych Rzeznik maja przyjemność zaprosić na turniej klasy Lokal: "Pre-Wojna Swiatów", który odbędzie się w dniu 21 marca w Rzezniku w Sopocie.
Wpisowe: 5 zł od osoby (10zl od pary)
Start godz 9 00
Zapisy od 8 45
Maksymalne spoznienie +-10 min po uprzednim uprzedzeniu telefonicznym – jako ze to tak dlugi turniej nie tolerujemy spoznien ostatnio znowu typowych
Format: turniej par, 2x1200 punktów
Zasady: Obowiązują zasady 5 edycji Warhammera 40,000.
Obowiązują oficjalne FAQ ze strony GW, Polskie Klaryfikacje Zasad (PKZ) oraz URP wraz z aneksami aktualnymi dnia 20 marca. W pozostałych kwestiach decydujące zdanie będą mieli sędziowie.
Dopuszczone armie:
Codex: Space Marines
Codex: Blood Angels
Codex: Dark Angels
Codex: Black Templars
Codex: Space Wolves
Codex: Eldar
Codex: Dark Eldar
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Chaos Daemons
Codex: Orks
Codex: Witch Hunters
Codex: Daemon Hunters
Codex: Tyranids
Codex: Imperia Guard
Codex: TAU Empire
Codex: Necrons
Kroot Mercenaries
Codex : The Lost and Damned by Sztab
FOC: Ograniczony w następujący sposób:
1 HQ
2-4 Troops
0-2 Elites
0-2 Fast Attack
0-2 Heavy Suport
W wypadku, gdy w parze występują dwie armie z jednego kodeksu, nie można w ramach armii tej pary wystawić 2 tych samych HQ, 3 tych samych slotów FA, Elites i HS.
UWAGA!!! ŻADNE zasady specjalne nie działają na armie sojusznika (traktuje się je jako osobne armie np. IC nie mogą dołączać się do armii sojusznika, nie można rzucać fortuny na oddział sojusznika, nie można korzystać z dooma jeżeli to sojusznik go rzucał, nie wolno korzystać z ikon/homerów sojusznika, kapelan sojusznika przy DC nie niweluje black raga, nie korzystamy z pojazdów transportowych przeciwnika itd.), dodatkowo Psyhic Hood, runy itp. działają tylko, gdy celem mocy jest armia posiadająca taki sprzęt na stanie, lub może zostać poddana działaniu tego wargearu w momencie rzucania mocy, których celem jest armia własna, jak np. fortuna, lub neutralne jak null zone.
Sojusznicy: dopuszczeni.
Jednostki i zasady z Imperial Armour: niedopuszczone.
Bohaterowie specjalni: niedopuszczeni.
Stoły: gramy na stołach 72’ x 48’.
Zasady specjalne: we wszystkich misjach obowiązują zasady specjalne: Deep Strike, Rezerwy, Infiltracja.
Długość rozgrywki: proszę sprawdzić w opisie misji.
Punkty karne: za każde przekroczone 5 minut przy zbieraniu wyników po bitwie gracze obu par otrzymują 2 punkty karne.
Po 15 minutach wyniki nie zostaja uznane I nastepuje losowanie nowych paringow.
Sobota:
8:30 - zapisy
9:00 - 11:30 - pierwsza bitwa
11-45 – 14:15 - druga bitwa
14:30 - 17:00 - trzecia bitwa
Gramy na stołach 72"x 48”
Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ. Decyzja sędziego jest jedyną słuszną i jest niepodważalna.
Misje:
1. Domination.
- rozstawienie: Dawn of War
Cel podstawowy: stół dzielimy na 6 równych części, kwadraty 24’x 24’, każdy wart 400 VP.
- warunki zwycięstwa: VP za kontrolowane obszary oraz za zniszczone i/lub społowione jednostki przeciwnika.
Cel dodatkowy: para, która ma na koniec gry więcej KP od przeciwników otrzymuje dodatkowo 400 VP.
Długość rozgrywki: 6 tur.
2. Seek and Destroy.
- rozstawienie: Cleanse II (po przekątnej, 18’ od górnej i bocznej krawędzi)
Cel podstawowy: eliminacja przeciwnika.
- warunki zwycięstwa: VP za zniszczone i/lub społowione jednostki przeciwnika liczą się podwójnie.
Cel dodatkowy: na środku stołu umieszczony jest znacznik. Gracze, którzy go kontrolują (w 3’) otrzymują 400 VP.
Długość rozgrywki: 6 tur.
3. Capture and Control.
- rozstawienie: Pitched Battle (12 cali od krawędzi)
Cel podstawowy: 5 znaczników, każdy wart 480 VP.
- warunki zwycięstwa: VP za zajęte znaczniki oraz za zniszczone i/lub społowione jednostki przeciwnika.
Cel dodatkowy: za zabicie większej ilości KP niż przeciwnicy dodatkowe 400 VP.
Długość rozgrywki: 6 tur, 7 tura na 4 .
Tabela VP/DP:
0 – 350 10-10
351 – 700 11-9
701 – 1050 12-8
1051 – 1400 13-7
1401 – 1750 14-6
1751 – 2100 15-5
2101 – 2450 16-4
2451 – 2800 17-3
2801 – 3150 18-2
3151 – 3500 19-1
3501 20-0
WYSYWIG – 50% +1DP/100%+2DP (2 na pare)
Pomalowanie – 50% +1DP/100%+2DP (2 na pare)
Bierzemy pod uwage obie armie I dla nich patrzymy na wynik jako calosc.
Uwaga!! turniej par - w turnieju moga wziasc udzial tylko pary
Liczba miejsc ograniczona do 16 par.
1. Raca+*
2. Pajak+Carramba
3. Bern-Hard+Dedal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
666atlas666
goniec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia - Obłuże
|
Wysłany: Pią 17:48, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Zgłoszenia rozumiem w tym temacie, tak?
Bylbym chetny: Atlas+Kais (skonsultowane-on tez chce)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BernHARD
Master Rzeźnik
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:23, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Już Was zgłosiłem, bo to nie my organizujemy tylko raca ze spidera. Ale jesteście zgłoszeni i spokojnie zagracie (jesteście 11tą parą).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|